viernes, 28 de septiembre de 2012

Recuperació activa i passiva – Divendres 28 de Setembre de 2012


Un cop finalitzat el Sailfish, haig de dir que pensava que estaria pitjor físicament, és a dir, que no em podria ni moure en un parell de dies... però sorpresa la meva quan just el dia següent em veia bé! Una mica de fatiga i sobrecarrega als quàdriceps però cosa normal, res de l’altre món...


Em feia por que arribés l’endemà... en teoria solen aparèixer totes les conseqüències als dos dies... però em llevo bé, altre cop! No m’ho acabava de creure del tot, així que em plantejo fer un entrenament lleu dimecres... jajaja... allà sí que vaig notar la fatiga... vaig sumar 700 metres de natació i 10 minuts de running a cinta! Vaig notar una petita pressió al pit mentre corria, per això vaig parar, però no em va preocupar massa! Suposo que són coses normals quan et marques quasi 6 hores nonstop de swim, bike i run!

Decisió de fer repòs total durant aquella setmana, fins després de les festes de la Mercè! I així va ser, dimarts altre cop a la feina!




Dimarts 25

Realment no sé quan ha de trigar el cos a recuperar-se d’un esforç així, tenia clar que tampoc em marcaria un entreno molt bèstia i vaig començar a la piscina, sumant 1000 metres de swim, repartits en 4 sèries de 250 metres... la veritat és que van sortir bons ritmes:


Per acabar 20 minuts de running a cinta, pujant progressivament de velocitat cada 5 minuts, per acabar fent del minut 15 al 18 a un ritme de 4 minuts el quilòmetre, dos minutets de refredament i mitja horeta més al gym.



Dimecres 26

No m’agrada massa la cinta estàtica... m’agovia que el paisatge no avanci i l’atmosfera tancada del gimnàs... m’agrada córrer per la muntanya! Però quan en teoria vols sortir en bicicleta i surts al carrer i hi ha un vent huracanat... et poses les bambes de running per sortir i comença a ploure... No em desagrada córrer plovent, és més gaudeixo quan m’agafa i estic per la muntanya... però sortir a córrer horeta i mitja des del minut 1 plovent... bufff... no em feia massa gràcia, així que només queda la solució d’anar al gimnàs a la cinta estàtica!

Avui seguiria amb l’augment de ritme progressiu:


Bones sensacions corrent a 4 minuts el km, es pot dir que avui... entreno en sèries! Preparant la Garmin ja!



Dijous 27

Es va muntar una sortideta amb mountain bike, però degut a que a la última sortida em vaig carregar la coberta de davant, que encara no l’havia canviada perquè quan hi ha triatló a la vista només faig carretera i que havia de dependre del horari de la tenda en un dia tant ocupat en que els timings anaven cronometradíssims... vaig haver de dir que no! 

La intenció era sortir jo sol amb bicicleta de carretera, però vaig escoltar el cos i em va dir que avui no era dia d'entrenar... tenia una petita molèstia al trapezi esquerre, una contractura del dia anterior a la sessió de gym! Cap problema, el cos mana! Això sí, per la tarda ja vaig comprar les noves cobertes, càmeres i els fons de llanta! També, les noves bambes que m’acompanyaran en molts quilòmetres, les Zoot Ultra TT 5.0 J!

Per completar el dia... Vam anar a veure una peli/documental, amb en Valero, en Miki i n’Espel, sobre la travessa de l’Albert Bosch en solitari per l’Antàrtida des de l’oceà fins el Pol Sud! Vaig sortir del cinema encantat, meravellat, emocionat,... recomano al 100% veure'l! Gegant aventura i persona! Tal i com m’imaginava abans d’entrar a la sala... injecció brutal de motivació! 



1 comentario:

  1. Un cop finalitzat el Sailfish... Recuperació de temps de festa!! ajajaj encara que no calia perquè no havies perdut cap instant!

    Molt gran Albert Bosch, però no cal que busquis un triatló per l'Antàrtida!

    ResponderEliminar