miércoles, 31 de octubre de 2012

Dipòsit recarregat d’energia i amb nous objectius – Dimecres 31 D’Octubre


Avui acaba el mes d’Octubre amb una nit màgica, la nostra castanyada mesclada, inevitablement, amb les disfresses de “por” que ens han influenciat els americans... També conclou el període destinat a la recuperació tant física com de motivació! Què millor que planificar-se nous objectius? De moment sonen amb força dos reptes, la Zurich Marató de Barcelona el 17 de Març (42.195 metres) i el Trail del Cap de Creus a principis de Maig (42km amb 5200 metres de desnivell acumulat).



Aquests reptes són importants per un gran motiu... no crec pas que els faci sol, estic ben segur que m’acompanyaran uns quants dels meus amics més propers, tot i que hi hagi algun que encara no ho tingui del tot clar J!

Com a altres reptes macos i interessants... sonen fort dues opcions: un parell o tres de triatlons de distància half IM o donar el tot en una combinació d’un half IM i la culminació al setembre amb un IM sencer... Això ja ho aniré pensant poc a poc, no tinc cap tipus de pressa, és més! Tinc espineta clavada de voler millorar el registre en mitja distància, així que ja veurem!

Aquesta setmana passada he realitzat dos entrenaments tranquils:

Dimecres 24

Swim: 1000 metres de natació degut a que la piscina estava ben plena... no tornarà a passar, ja sé a quina hora no anar més! Sigui com sigui, 40 piscines en total dividides en dues tirades de 20 piscines (els temps sempre cada 10, així tinc bones referències):


Run: Running en cinta sumant 6 km en 30’, bones sensacions corrent entre 5 i 4:30 min/km, tot i així... em segueix costant el tema de que tota l’estona estigui en una habitació tancada (el gym), sense vegetació i sense aire fresc... el que sí motiva es veure que es posa gent a les cintes del costat quan ja portes 12-15 minuts corrent, es posen a velocitats menors i acaben i marxen abans de que jo hagi acabat J!


Dissabte 27

Bike: Després de varis dies plovent i d’un matí ennuvolat aprofito les hores de sol que encara poden quedar després de dinar i em pujo sobre la bicicleta per fer una ruta coneguda... Anar a Lloret de Mar... El destí va canviar just passar Mataró! Un núvol negre de collons voltava per la zona on em dirigia, així que a Llavaneres mitja volta!


Com tenia ganes de pedalar una estona més, no tombo a Vilassar de Mar, sinó que segueixo tirant N-II direcció Barcelona fins la rotonda de Montgat! Ara sí! Sortiran al voltant d’uns 40 km i ja estaré content! Tornant cap a Cabrils, el núvol ja el tinc a sobre i no m’estalvio d’emportar-me uns xàfecs a sobre... a vegades també són divertits! Sobretot quan ja estàs a 5 minuts de casa J!


Resum de la sortida: 43.6 km en 1h 28’ a una mitja de 29.7 km/h.

P.D: Aquest octubre ens està deixant molta aigua, de totes maneres pel novembre començarem a agafar hàbits d'entrenaments altre cop, ja tinc ganes de recuperar la regularitat! Molts ànims per en Miki a la cursa de muntanya de Girona aquest diumenge, a per totes titan! Abraçada!

3.....2.....1.....! Comença altre cop la cursa!



2 comentarios:

  1. Think BIG! Gràcies pels ànims! La pròxima et vull al meu costat!

    ResponderEliminar
  2. Suposo que no m'he de sentir pas al·ludit com un "dels que no ho té del tot clar", perquè jo (malauradament) ho tinc claríssim que.... stuuuuusssss


    Si no és aquest any, doncs que sigui el vinent... pok ta pok i lo més important és gaudir-ho!

    ResponderEliminar