lunes, 23 de enero de 2012

Primera setmana de rehabilitació: Divendres 20 de Gener 2012

Conclou la primera setmana de rehabilitació i el resultat ha sigut molt positiu, també combinant totes les tardes amb estudi ja, profundament immers en les setmanes d’exàmens.


El primer dia vaig arribar com un novato i la fisio em diu: va treu-te la roba de la part de dalt... Joder que forts que anem... jajaja em va estar provant el ombro per veure com estava... de primeres estava bé en tots els angles excepte quan premia amb força cap endavant! Comencem amb aplicació de calor, ultrasons i uns quants exercicis de mínima força contra la paret... més o menys tot bé, inclús el dolor anava desapareixent a mida que anava fent més series de 15 segons. La sessió va acabar amb un massatge (gran massatgista la Laura J) i gel cap a la clavícula!

El segon dia més del mateix però vaig notar una mica més de dolor al ombro, em va comentar que era normal, així que no problem!

Dimecres vam introduir el compex i la pilota de goma a la rutina, així que mentre feia els exercicis amb la pilota el compex m’anava descarregant corrents a la zona afectada... Les coses anaven millorant molt ràpidament!

Dijous ja peses i exercicis amb les gomes mentre la màquina cada cop em descarregava més corrent... Segurament surto de la rehabilitació i m’acostes una bombeta i l’encenc! Jajaja... Li pregunto a la fisio si puc fer alguna coseta ja (haguès dit el que haguès dit hauria fet el que em donguès la gana, però em va donar una resposta que em va agradar) i em diu que bueno... bici i córrer cap problema, però que ens esperem una mica més per nadar! 

Per finalitzar, avui més del mateix però amb peses ja de més pes. En resum, una evolució ràpida de la lesió però sobretot una recuperació molt eficient, ja que dilluns encara tenia dolors i avui ja estic pràcticament a tope! Tot i estar d’exàmens demà assistència segura a la sortida de bike cap al Farell per desconnectar, sortideta d’uns 70 km amb un port de 8,5 km i un desnivell positiu de més de 700 metres, pinta molt bé la sortida, apart de desconnectar, també em posaré a prova per comprovar si he perdut molta cadència durant aquests dies o no.


P.D: Això del Compex és una passada, ja n’havia sentit a parlar per temes de recuperació dels músculs després d’entrenar, però fer-lo servir en primera persona... bufff... gadget a tenir molt en conta en un futur proper!


No hay comentarios:

Publicar un comentario