lunes, 23 de enero de 2012

Sortida al Farell amb bike + transició de 15 minutets run: Dissabte 21 de Gener de 2012

7:50 sona el despertador, m’enfundo dins el culotte, omplo bidons,... en fi, rutina de cada cop que surto amb la bici, la pujo al cotxe i cap a Barcelona, avui però havíem quedat a la parada d’autobusos de Meridiana. El cotxe no aniria fins allà, es quedaria al costat del Besòs, ja que la transició per córrer després la faríem bordejant el riu i en algun lloc s’haurien de quedar les bambes...

Tot llest, cotxe aparcat, surto... fred fred fred... em deixo el jersei a sota del Maillot? Sense dubte! Quan ja estava preparat apareixen en Ferran Pintor i la Vanessa, viuen per allà a prop, així que els tres prenem rumb fins al punt de trobada! 8:50... Tots els que sempre anem amb bici ja ens anem coneixent, apareix Gonzalo, en Carles, en Joan, Jose,... També Ferran Almeda amb la seva última adquisió, la Argon 18 Gallium Pro... Quina màquina!!! Ja podem sortir cap El Farell!

Meridiana direcció Montcada... Comencem amb un ritme molt suau o potser m’ho sembla a mi per la gran motivació que tenia d’agafar la bicicleta, ja que després algú deia: Com hem començat de forts no? Si si... Quan passàvem per la Llagosta ens vam unir a un altre club, jo només em vaig fixar en la argon e-112 que portava unes rodes amb un perfil de 90 EASTON... suposo que això deu ser bo per aixecar el PIB espanyol... jajaja...

30 km més a ritme còmode! Ja érem a Caldes de Montbui, en un matí ens havíem rebentat tres comarques (barcelonès, vallès occidental i ara vallès oriental), però de sobte passa en Carles a gas cridant que algú s’havia caigut o no se que passava, així que parada tècnica just abans de començar a escalar El Farell. Després de 10 minuts apareixien tots! Es veu que se li havia tret un pedal, però tot solucionat ja! Vinga cap amunt!


Duret duret... en el primer 1 km vaig perdre al grup i després anava donant-li canya per no perdre els 3 que tenia davant, a uns 50 metres però davant! Més o menys, sobre el km 5 de pujada els vaig perdre... i al cap d’una estona em va passar en Ferran Pintor que volia baixar dels 24 minuts com a marca personal, això sí no es va oblidar de donar-me unes paraules: Venga que ya no queda nada! Joder quina manera de pujar... Quina bèstia sobre la bici! Quan em quedava l’últim km més o menys va aparèixer en Almeda, suposo que hauria sortit amb en Pintor, em vaig posar a roda durant uns 50 metres i prou, la resta la faria al meu ritme! Pok ta pok... Ja veig a la gent al cim! Ja hi soc! Em poso de peu i ja està! El Farell coronat! Fotos de record...


La baixada amb compte, moltes corbes tancades, inclús algunes en les que no tocava el sol plenes d’aigua... tot i així mitja entorn als 40 km/h amb una màxima de 53 km/h. Ja a baix faríem recompte de la gent i prendríem direcció Barcelona. Tots llestos? Sí, la Vanessa ja arribava, que pobreta ens l’havíem creuat quan baixàvem molt a prop del cim i havia seguit també per coronar-lo... Doncs vinga ara tot és baixada! Ritme de 30-35 km/h però tot i així no és suficient per seguir el grup capdavanter, però sí per diferenciar-me d’un grup que quedava més enrere... Així, estava tot sol i no tenia ni idea de quan tombar per entrar al polígon... Jo vinga direcció Barcelona! Amb la bogeria em vaig posar a la C-59 en tram d’autovia i després uns 12 km per autopista... Molt loco! Però no tenia altre alternativa fins que al cap d’una estona de veure els cotxes a gas, vaig sortir per la sortida de la Llagosta... No sé, ja m’ho faria per tornar, però per l’autopista no! Estamos locos? Una mica sí, però no tant... Va ser en aquell moment que em vaig trobar amb en Pintor, en Jose i la Vanessa, i gràcies a que em van fotre un crit amb el meu nom! J Ja tenia companys de tornada! Jajaja


Ritme molt baix ja a les vores del Besòs per Montcada fins al final de tot, on havíem quedat per fer la transició! Sorpresa la meva, érem quasi els primers en arribar! Molta gent perduda! Jo vaig aprofitar per anar a buscar les bambes de córrer i quan vaig tornar ja érem més! En teoria el plan era fer 30 minuts, cadascú al seu ritme... Jo vaig fer-ne quasi uns 14 minuts i una mica menys de 3 km, bon ritme a 5 min/km, però cansat després de la gran sortida de bici! La resta de l’estona vam estar parlant tombats a la herba amb un sol impressionant i una calor no menys important a  21 de Gener, tots amb màniga curta... Quin temps més boig...

Resum de la sortida: 84 km durant 3h 50’ a una mitja de 22 km/h i un total de quasi 1000 metres de desnivell positiu acumulat! El cor genial, 162 bpm de mitja, una màxima això sí a la màxima pendent del 9% a el Farell de 189. Molta energia consumida 2300 kcal sumant els dos entrenaments (bike+run). En resum, gran dia d’entrenament i bones sensacions, em queden quilòmetres encara per recuperar la forma perduda, però molt content! La cosa pinta bé per assolir el gran objectiu d’aquest any! 


1 comentario: