domingo, 10 de junio de 2012

Progressió sense fre! Una mica més de bike – Diumenge 10 de Juny de 2012

Resulta dur aixecar-se un diumenge a les 8:00? Una micona sí, però al cap i a la fi em venia molt de gust descarregar glucogen a una sortida de bicicleta amb el Team i quin millor dia que testejar les noves adquisicions amb 70 km i 3 ports de muntanya! A més, també, tenia ganes de veure als amics d’allà i que feia molts i molts dies que no podia acostar-me per entrenar amb ells!

M’aixeco i tot sembla que va bé! Boníssima temperatura, sembla que vol ploure però es manté, així que no fa un excessiu calor... Serà bon dia de bicicleta! Tot apunta cap a això res no fa indicar el contrari J! Arribo a les 8:50 al punt de trobada... És aquí? No hi ha ningú! Joder, mai havia sigut el primer, però poc a poc comencen a arribar a l’estació de busos de Meridiana, Pintor, Dani, Albert, Ferran, Gonzalo, Joan, Carles,... Ja hi som tots, a pedalar! Posem rumb cap a Montcada, la primera ascensió és el cementiri de Collserola... Genials sensacions amb els plats nous, cap amunt sense problema, liderant peloton i tot! Una mica de baixada i enllacem amb la segona ascensió al Forat del Vent! Molt fan de les converses ciclistes i dels piques espontanis “Ti fundo!”... jajaja... En fi, la baixada la fem bastant a gas i arribem a Sant Cugat passant per Cerdanyola!


La tercera ascensió de la sortida no era ni més ni menys que el Tibidabo per la Rabassada per la part de Sant Cugat... bastant dureta i el peloton es comença a desfer una mica! Avui no! Avui no em quedaria al final i començo a tirar amb els primers...  fins que hi ha un moment que ens despengem una mica i quedem enrere un compi i jo! Això sí, mai sense perdre de vista als primers! Pedal rere pedal, ja som a dalt! Ara queda el tros més dolç i proper al cim... El tros per davant de l’Hotel La Florida J... Content, molt content! Mantenint un ritme més o menys constant en la pujada i en Pintor em felicita a l’arribada... avui no he sigut dels últims, tot al contrari... i em diu que l’evolució és bona, que no freni! Quan ja hi som tots... Foto de rigor!!!



Ara ens acomiadem d’uns quants que baixen per Vallvidrera, seguim 6 més cap a Sant Cugat ara i direcció Montcada - Sta. Coloma! Baixada molt i molt fluida empalmant girs a velocitats al voltant dels 60 km/h, inclús fent una màxima de 66 km/h! Gaudint molt i molt de la baixada, plena confiança sobre la bicicleta J... Un cop a baix, parem a una font a omplir bidons, mentre en Gonzalo, a qui li tinc molt apreci, també em comenta que ha estat baixant darrera meu i que m’ha vist molt fi, que està molt content de la meva progressió des de la sortida fins al Farell! Detalls que m’omplen d’alegria i que demostren que s’està fent una bona feina J... Els últims quilòmetres ja són per omplir, baixada per costat del Besòs fins a Barcelona.   



Resum de la sortida: 70 km en 2h 56’ i un total de 1300 metres de desnivell positiu acumulat. Les sensacions amb els nous plats són immillorables, els petits m’estaven limitant, així que ara a seguir i seguir, m’emporto cap a casa un bon entreno i unes millors paraules d’elogi de gent que valoro J

P.D: En breus a nadar!

1 comentario: