sábado, 16 de junio de 2012

Volta a Gallifa! – Dissabte 16 de Juny de 2012

Conclou una setmana passada per aigua, però no de pluja! Piscina i platja J, ja tocaven aquests dies de relax... ja que ara en breus m’hi poso altre cop a estudiar i ara sí que sí, sprint més que final! Sumats 3500 metres de natació durant la setmana, dimarts 1500 metres i dijous 2000 metres, a bon ritme i de tirada nonstop i, sobretot, gaudint de la platja que ofereix Vilassar de Mar...


Sortida ciclista programada per avui dissabte, es faria una ruta que passava per diferents punts: Barcelona – Montcada - La Llagosta – Mollet del Vallès – Castellar del Vallès - Sant Llorenç Savall – Gallifa – Caldes de Montbui – Mollet del Vallès – La Llagosta – Montcada – Barcelona.


Fins aquí tot normal, el problema apareix quan per diverses raons i coses que tenen els divendres... no em poso a dormir massa aviat! Així que quan avui ha sonat l’alarma a les 7:30... ni la he escoltat... i ha anat sonant intermitentment fins que a les 8:10 he obert els ulls. L’hora de quedada eren les 8:30 i sabent que tinc mitja hora de camí... se’m presentava la pregunta típica en aquests casos: Vaig o no vaig?... Abans de respondre-la, ja estava carregant la bici al cotxe i sortint a tota castanya cap a  Meridiana. En teoria arribava bé, justíssim però bé, però no comptava amb l’aparcament, no hi havia un lloc disponible... i se’m menjava el temps... així que en una decisió d’aquestes ràpides que actues sense pensar massa: “Passen per la Llagosta, doncs vaig cap allà i a veure si els veig!”

Aparco, trec la bici, casc, bidons,... no em dona temps ni a treure-ho tot que els veig passar! Beeeeeeeee! Triomfada J. Tanco cotxe, pujo a la bici i els atrapo! Cares de sorpresa i alegria, mentre els hi explico la història! Bona fortuna i començo la meva ruta amb 10 km menys sobre les cames. Quin bon rotllo que començo a tenir amb els integrants del Team... Buxeda em xoca la mà, Pintor em dedica un gest amable, l’Albert m’explica que m’ha estat trucant,... mentrestant ens anem menjant els quilòmetres. Una estona amb en Sergi Davila parlant, una altra amb en Roger, que venia de marcar-se la setmana anterior la Volta al Cadí i que té IM Niça amb en Buxeda i altres,... També em dóna temps a punxar la roda de davant i canviar la càmera ràpidament, mentre fet pit-stop a una font!


Arribem a Gallifa, ara tornada, la veritat és que es una delícia ja que fa mig baixada i anem escopetejats a velocitats per sobre dels 60 km/h, en un moment m’ha semblat inclús que agafava els 70, però al arribar a casa he vist que no, que màxima de 68.2 km/h, casi J... Tota la tornada molt agraïda per les cames, desnivell mínimament negatiu que compensa l’esforç de l’anada, fins que arribem a La Llagosta i m’acomiado del grup.


Resum de la sortida: 71.6 km en 2h 45’ i 1100 metres de desnivell positiu acumulat, segueixen les bones sensacions sobre la bici! Sumant quilòmetres i bons moments J


P.D: Us deixo el trailer d'un video/documental que s'estrena l'1 de Juliol sobre competicions clandestines organitzades pels missatgers urbans més bojos. Van sobre les seves fixie amb rutes marcades i contrarrellotge arreu de les ciutats amb més tràfic del món amb objectius marcats... penjadíssims!




2 comentarios:

  1. Ajajajajja

    M'encanten les decisions "ràpides i sense pensar massa" Grande!

    ResponderEliminar