miércoles, 7 de marzo de 2012

Dies en remull: Dilluns 5 i Dimarts 6 de Març de 2012


Dilluns

Després d’un dissabte bo d’esquí, visites sorpreses i tirades llargues de cotxe amb certs moments de somnolència... Ja ha arribat dilluns i toca tornar cap a l’aigua! Estava sent un dia duret per varies raons a la universitat, entre això i el cansanci acumulat ho vaig compensar fort amb una siesta de campionat de 4 a 7 i mitja... Bastant marmota J!


Un cop aixecat, recarregat totalment d’energia i directe cap a la piscina... Avui no tindria massa bones sensacions ni des del primer moment en el que em posava a l’aigua... Bueno, també van bé dies així per fer-te veure que també s’ha d’escoltar el cos! Tot i així, vaig arribar a les 50 piscinetes... 1250 metres, que tot i no estar del tot a gust, amb bones marques de temps cada 250 metres, totes sub 5 minuts.

Per complementar els escassos 24 minutets de swim... treball de força amb peses durant una horeta! En resum, bon dia d’entrenament, seguim sumant!


Dimarts

Avui sí que sí... Discutint a últimes hores vaig decidir tornar a la piscina i rebentar de valent J En Miki m’havia dit que avui havia fet 50 piscines com jo ahir, així que això m’aportava més motivació per nadar... així en broma li vaig dir: Doncs jo avui faré 3000! Jajaja No solc fer massa broma J


Arribo a la piscina... que bé! Carril sol! Primeres tirades bones a menys de 5 minuts, però quan anava a complir el primer quilòmetre van aparèixer dos que es van posar al meu carril... Bueno, per sort no van durar massa, fins la 58 més o menys, perquè em van fer perdre el ritme! A partir d’aquí un altre cop a imprimir ritme constant i bo! 

La cosa avui anava de tirades de 10 en 10 i fent un petit descans d’un minutet a cada quilòmetre J i després d’una horeta objectiu aconseguit! 120 piscines a un ritme bastant regular i una freqüència de respiració i cadència de braçada uniforme!


P.D: Liada bona aquesta nit! Sumant vida J

No hay comentarios:

Publicar un comentario