sábado, 17 de marzo de 2012

Specialized time + natació + peses : Dimarts 13 i Dimecres 14 de Març de 2012


Dimarts

Dilluns després del gran cap de setmana d’esquí nonstop em vaig prendre el dia de relax, així que dimarts em tocaria nadar! Però arribat el moment... m’entrava agafar la bici de carretera i rodar i rodar J!

Surto de casa sobre la bici i sense les coses massa clares, però començo a baixar cap a Vilassar de Mar, arriba el desviament per anar cap a Argentona i allà fer ruta, però en el moment no em ve de gust i segueixo baixant direcció nacional N-II... Sí! Rodar en pla em venia de gust! Un cop allà mitges bones entre 33 i 38 km/h... Les cames van bé i les sensacions millor!

El quilòmetres passen i començo a arribar a Mataró, seguir o desviar-me... Va! Al final decideixo fer la ruta que vam fer a la primera sortida ciclista amb el club, desviament just acabar Mataró i començar a pujar direcció Sant Andreu de Llavaneres i amb el destí marcat d’Arenys de Munt.





La pujada es fa molt amena i pujo a un ritme bastant alt per mi, rondant els 20 km/h inclús en alguns moments arribant als 25 km/h... Pujadeta més o menys constant que va combinant trams de baixades i corbes bastant divertits! La veritat és que és una ruta bastant entretinguda, tant que el temps em va passant i les hores de llum també! Per variar se’m farà de nit tornant... Un altre cop!


Resum de la sortida: 56.1 km en 2h26’ a una velocitat mitja de 23km/h i quasi 800 metres de desnivell positiu acumulat. Mitja de pulsacions a 162 bpm, bona dada!

P.D: Millora molt considerable des de la primera vegada que vaig fer aquesta ruta en front a la sortida d’avui J!!!


Dimecres

Després d’anar a visitar Gearbox del Prat, una empresa que fa caixes de canvis per a cotxes entre 1.2 i 1.6 litres, i que comportés que la sortida de running que volíem fer amb en Miki i l’Espel no es pogués realitzar perquè vam tornar bastant tard i ja hi havia una sèrie de compromisos. Cap problema!

Aquella tarda significaria, doncs, que m’aniria directament a nadar... l’objectiu era nadar molt, però a la pràctica em vaig trobar amb males sensacions. Tot i així vaig sumar 50 piscines amb uns temps cada 10 que superaven totes les meves marques anteriors.


Després vaig concloure al gym amb treball de peses i força, no és el que més m’agradi però és necessari de tant en tant J

Resum: 1250 metres natació en 23 minuts i mig + 1 hora de treball de força, seguim sumant J

P.D: Les males sensacions nadant, al dia següent les vaig entendre, em vaig aixecar amb un constipat bastant important... suposo que deuria agafar fred dimarts amb la bici i que dimecres ho vaig anar desenvolupant... 

P.D.2: Em prendré uns dies de repòs i relax ben merescuts J


1 comentario: