lunes, 12 de marzo de 2012

Mountain bike: Dimecres 7 de Març de 2012

Gran nit, bons moments a Crappy! Tot i les poques hores dormides això no evita que arribi la tarda i m’entrin les ganes d’agafar la bici per la muntanya després del dia tan maco que fa! La idea és fer una ruta fins més lluny d’on normalment solc donar la volta i tornar per altres camins nous, però ja veurem com respon tot el cos!

Com sé que avui necessitaré força aigua em poso el porta bidons darrera del sillin i vinga a escalar la muntanya... Pujo el primer cim amb una relació de marxes primer plat i sisè pinyó (per consell de l’Espel un altre dia ho canviaré a segon plat i anar jugant amb els pinyons, ja veurem com va J) i durant la resta de la ruta aniré combinant totes les relacions de marxes.

Un cop a dalt, direcció Sant Mateu i després cap a baix a descobrir muntanya, durant el camí hi ha un sol devastador al cel, avui no se’m farà pas de nit! Parada tècnica al mirador, peça de fruita i tornem-hi!

Baixada! En el desviament que normalment agafo a la dreta, segueixo (avui anirem més lluny) direcció Teià, ja veurem que tal... Després d’una estona de muntanya m’equivoco de gir i acabo a carretera, bé no dono mitja volta i ja pujaré per una altra banda... Joder! Vaja si pujaria... En aquell moment no m’esperava que seria tant bèstia!

Començo a pujar un camí de muntanya... de moment res fora del normal, poc a poquet cap amunt, després de tot el que havia baixat ja era el que tocava. Arribo al refugi de Teià i tiro per una trialera en la que només i cap la bici, rodejat de plantes i arbustos, bastant maca! Després però, la cosa es girava i començava una pendent... bufff... vaig haver de baixar de la bici i tot, al principi va valer amb això! Anar pujant...

La cosa pujava tant que en l’últim tram em vaig haver de carregar la bici a l’esquena i pujar mig escalant... molt a saco la pujada! En moments pensava en donar la volta, però també tenia ganes de saber per on s’agafava aquella baixada, ja que pintava molt bé agafar-la en direcció contraria! Un cop a dalt, després de molta estona pujant com podia... ja no tenia tant clar d’agafar-la de baixada... feia por i tot la pendent! Ja veurem J

Vista bastant maca i ja sé com arribar-hi... apa a tornar cap a casa! Avui per finalitzar la ruta toca trialera tècnica de baixada que encara queda llum! Gaaaas!

Resum de la sortida: 27.7 km en 2h21’ amb un desnivell acumulat positiu de quasi 1000 metres i més de 1400 kcal consumides. No cal oblidar unes vistes espectaculars per les muntanyes del Maresme, la serralada litoral!

P.D: Dies d’esquí impressionants a la Vall d'Aran des de dijous nit fins diumenge nit! Brutals paisatges i gegant companyia, moooolt grans!