miércoles, 21 de marzo de 2012

Trail running: Dimarts 20 de Març de 2012


Conclou un bon cap de setmana! Copes, amics, razzmatazz,... i calçots! Bon foc i bona companyia J! Durant aquest cap de setmana, a més, em van deixar un cotxe... quina juguina! Un cayman R de 340 cv... Una completa passada el modus de conducció sport plus amb els canvis al volant!














Pel que fa a ahir, dilluns, vaig tenir un dia llarg llarg, classes de bon matí, dinar a la uni, pràctiques per la tarda fins les 19:30... buf... Apareixia per casa sobre les 20:30 rendit i amb ganes de dormir, tot i així, vaig allargar una micona! Jajaja 


Avui, dimarts, necessari fer siesta i quan m’he aixecat al voltant de les 18:20 ja estava recuperat del tot i amb les piles carregades llestes per esgotar-les! Com que demà he quedat amb l’Espel per fotre una bona mountain bike per Collserola, doncs ho tinc clar! Gas al running i a preparar el nou objectiu que caurà el 6 de Maig:


Repte il·lusionant en el qual ja podrà participar en Carlos, ja que torna de Florida el dia 2, temps suficient per superar el jet lag i estar a tope J! Es tracta d’un trail amb un perfil que acumula un total de 1250 metres de desnivell positiu en un total de 24 km... Bona pinta!


Així doncs, avui trail running per Cabrils, començant bastant fort i aguantant fins els últims quilòmetres, en els quals m’han aparegut una sèrie de molèsties als abductors, però res serio, he seguit tirant una mica més fluix això sí J

  •            Punt en contra: el vent impressionant durant tota la ruta... En els moments en els que estava per sobre de les muntanyes picava molt i molt fort, aixecava la sorra i me l’escopia, picant-me contra braços, cames i cara! Bastant engorrós en alguns moments ja que de la sorra se’m feia dur obrir els ulls i tot!
  •         Punt a favor: que m’ha començat a ploure una mica al principi i ha cessat ràpidament, aguantant els núvols tota l’aigua i donant unes tonalitats liles bastant espectaculars en el cel durant la posta!

 Cal a dir que el gps se m’ha parat quan tornava i l’últim tros del running no s’ha enregistrat, però mirant el desnivell de baixada que quedava i coneixent la ruta que he fet, han sortit uns 19.2 km en total, així que seguim sumant i superant les marques!


Resum de la sortida: 19.2 km en 1h31’, surt a un ritme de menys de 5 minuts el km, així que bastant fort, pel que fa  les pulsacions... 167 bpm de mitja! Prou bé sabent que el desnivell positiu acumulat ha sigut de 650 metres J

P.D: Poso una última imatge que he fet des d'una mica abans d'arribar al mirador de Sant Mateu, quan encara hi havia una mica de llum... després quasi tota la tornada negra foscor, avui però no m'he deixat el frontal!

1 comentario:

  1. Deixa't de còrrer i de pedalar, i dedica't més portar pepinos de 300CV homeeeee!

    ResponderEliminar