miércoles, 28 de marzo de 2012

Running improvisat amb companyia: Dilluns 26 de Març de 2012


Aquesta setmana el plan era descansar, ja que haig de preparar un examen important per divendres a les 15:30, així que res de sortir ni fer esport, es tracta de la assignatura més heavy de la carrera i li haig d’aportar tota l’atenció possible!

L’excepció començava avui mateix, ja que els berliners ja no els veurem més per aquí, se’n tornen cap allà, així que ens acomiadaríem fins aviat per això, la graduació té pinta que serà definitivament el 10 de Maig... uns dies després del Trail de Roses – Cap de Creus J

Proposta d’en Miki: Perquè no hagis de baixar a BCN només per fer la birreta, vine’t abans i fem un running, sopem i després ja la birreta! Joder, em semblava perfecte aquest plan! Ja m’havia proposat passar-me estudiant durant la tarda, però això m’omplia molt més... La veritat és que no m’importa massa canviar els plans! És més, m’encanta que les coses es vagin desenvolupant sense cap tipus d’ordre J


Així aniria la cosa doncs, dedicaria les hores productives de la tarda a fer els croquis d’un projecte que estem efectuant, sobre una bicicleta estàtica de fitness i després direcció km 5 de la carretera de les aigües. Sorpresa del dia, apart d’en Miki i Espel, també vindria en Guillem... S’estarà liant? Jajaja



Running tranquilet amb alguns piques amb en Miki, està fort també, em va fundir en l’últim sprint... per poquet J jajaja Sumant sensacions i bons moments!


La ruta va estar agradable amb bona temperatura, bons amics (trobava a faltar córrer en grup i qui millor que els que vam sortir) i bon paisatge des del cim de Barcelona! Sortida del km 5 cap a la segona antena, pujadeta i després tornada pel bosc fins les escales de Vallvidrera, un cop a baix, ritme intens i sprint fins altre cop el km 5! Grande Espel recuperant cames del diumenge i gran Guillem, que va sumar una horeta de running quan ell només n’havia fet mitja horeta com a màxim!


Resum de la sortida: 8.4 km en 58’ i una mica més 300 metres de desnivell positiu acumulats, bon entrenament tranquil, bon running J

P.D: Aquesta setmana, com he dit, descans fins divendres, ja la liarem a partir de divendres altre cop! De moment ja m’he apuntat a les Sailfish Swimnights per Diumenge 1 d'Abril, a més de nadar amb el meu neoprè, també farem test dels nous neoprens de Sailfish! Pinta bé un canal de 1,5 km, no?



1 comentario:

  1. El concepte "segona antena" sempre m'ha posat força calent...

    ResponderEliminar