domingo, 1 de abril de 2012

Trail intens, preparant el 6 de Maig: Dissabte 31 de Març de 2012


Ahir em vaig fer per fi amb el welcome pack i la intenció d’aquest matí no era altra que sortir amb el team a fer una bona ruta de bicicleta de carretera, però... bufff... portava dos dies dormint 4 horetes per temes de la uni i l’entrenament que ha guanyat, ha sigut el descans J

Per la tarda partidillo de futbol amb els amics, però hem acabat d’hora... així que quan he arribat a casa, me posat les asics i vinga a pujar muntanyes! Avui? Anem a provar rutes noves! He començat bastant fort pujant una pendent bastant important, haig de dir que en algun tram he hagut de pujar caminant... 


Un cop a dalt... per fi!..., baixadeta i altre cop a pujar fins que en comptes d’anar pel camí de sempre, he decidit tombar i agafar una altra direcció! Els camins nous només et poden portar a experimentar noves sensacions! 



L’objectiu era anar cap al Castell de Burriac, així que m’he començat a inventar els camins pel mig del bosc per arribar-hi... amb la conya he descobert una ruta maquíssima! Carregada de natura, vida i frondositat! La repetiré sense cap dubte en altres ocasions! Al final d'aquesta baixadeta he sortit a un creuament de camins de terra... esquerra cap al Burriac? O dreta cap a la creu de Cabrils?


El que fossin les 8:20 de la tarda i que quedessin 15 minutets de sol, m’han fet decaure la balança per anar cap a la creu de Cabrils, però m’he guardat l’altre camí per la següent sortida, que serà un dia d’aquesta setmaneta de festa! En fi, he pujat a un dels cims de Cabrils, vistes impressionants... Com m’agrada El Maresme J


Anècdota: En un moment pujant m’he fotut un susto important... Camí individual, arbres i arbustos tapant la trialera així que entre que no hi havia sol quasi i la vegetació, molta foscor! I txaaas! Joder... en un moment se m’ha creuat un gos... i per uns instants he pensat que se’m cruspia allà mateix, però no! Era molt manso... després ha vigut el amo i se’l ha emportat! Jo he seguit la ruta a gas, bona taquicàrdia J jajaja


Res més, tornada cap a casa i pensant que és un luxe poder gaudir de córrer per la serralada litoral just sortint corrent de casa i sobretot descobrir nous camins, m’he recordat molt d’una frase del anunci d’asics:

"Estoy hecho de senderos inexplorados, no de caminos conocidos"


Resum de la sortida: 12.2 km en 1h 18’ sumant 750m de desnivell positiu acumulat. Avui un ritme una mica més baix del que m’acostuma a sortir, però cap problema, he estat parant en més d’una ocasió per mirar els paisatges, sobretot quan he pujat a la creu de Cabrils! Magnifiques vistes!


P.D: Prepareu les bambes, que quan vingueu per Cabrils farem una variant d’aquesta ruta, sumant la pujada al Castell de Burriac J Gaaaaas!


No hay comentarios:

Publicar un comentario