jueves, 5 de abril de 2012

Retornant al running nocturn amb el club: Dimecres 04 d’ Abril de 2012


Entre que he descobert que amb el trail running gaudeixo del córrer, sense necessitat de córrer en grup, i que el tenir una hora de classes de 8 a 9 els dimecres, no ajudi a que em quedi fins les 19:30 a Barcelona per assistir al running amb el Team... feia molts i molts mesos que no assistia als entrenaments per Collserola amb el club.

Setmana santa... ahir no em va fer res baixar direcció el Km 0 de la carretera de les aigües, això si... amb l’impermeable a mà, no feia massa pinta de que el cel ens respectés... al final però, va aguantar bé i no ens va descarregar l’aigua a sobre J!



Punt de reunió: més o menys els de sempre, Buxeda, Almeda, Joan, Albert, Carles,... Avui faríem ruta de desnivell i per començar vam fer les escales del començament... Ay! Mala notícia per en Carles, havíem començat feia 3 minuts i havia notat una punxada al bessó! Em vaig quedar amb ell per veure si necessitava ajuda per tornar o algo i el grup va seguir... Vam estar uns minuts... la cosa no millorava i donava mitja volta... jo vaig continuar pujant i el grup m’esperava a dalt, altre cop parada per explicar la situació d’en Carles! Ara sí, ja podíem continuar!

Direcció la font groga, ens vam fer la ruta de l’altre dia amb l’Espel amb mountain bike però a la inversa i amb una petita variant que no coneixia, ruta nova a la butxaca bastant maca! La farem més cops! Després vam tornar a la xarretera i ara direcció Sant Cugat, des d’on pujaríem una trialera bastant potent i sortiríem davant del Hotel La Florida, ara ja tot era baixada i cap al km 0!


Resum de la sortida: 13.3 km en 1h 23’ (temps efectiu sense parades 1h 12’) i un total de 950 metres de desnivell positiu acumulat, preparació sense dubte pel Trail del Cap de Creus J, això si, des del començament em vaig trobar una mica fatigat de cames, poc ta poc amb la recuperació, però sense pausa, a seguir sumant!

P.D: Li vaig plantejar a en Buxeda si ens podia aconseguir un parell d'inscripcions pel Trail a en Miki i a mi, ja li he enviat un mail perque mogui fils a partir del club. El NO ja el tenim no? jajaja Gaaaas

No hay comentarios:

Publicar un comentario