sábado, 21 de abril de 2012

Tornem a la normalitat: Divendres 20 d’ Abril de 2012

Per fi s’ha acabat la setmana d’estudi, com a mínim ha valgut la pena no poder entrenar cap dia i sembla que tinc bones sensacions amb l'execució del examen J

Setmana especialment angoixant a casa... ja que les ganes de provar la sensació d’anar acoplat amb la bici trencant la resistència aerodinàmica em tirava molt... però bé, al final un ha de saber quines són les prioritats! En fi, una setmana que la bici m’ha estat esperant, fins avui clar J jajaja


Abans d’agafar la bici per això, just quan hem acabat l’examen, en Miki i jo, ens hem inscrit al Trail del Cap de Creus, agafem el repte amb molta il·lusió i amb la sensació de que podrem fer una cursa molt respectable amb un bon temps! A més tindrem acompanyant de luxe just acabat d’aterrar a Barcelona des de Florida! En Carlos vindrà amb ganes de provar les bambes que s’ha comprat també! ... Per cert, un altre factor que va fer molt dur estudiar aquesta setmana és que a mi també em van arribar les noves bambes de trail... Una completa passada J (Atents al detall de la sola i de la frase que deixes com a petjada! “KEEP UP”)... Dur de collons veure-les cada tarda i no poder estrenar-les!



En fi, que a mi no se m’acut altre cosa que agafar la bicicleta avui, amb un vent de 47 km/h... Les ganes que tenia no m’han fet veure la realitat... Era millor quedar-se a casa! No han sigut més de 15 km i només penjo el track perquè veieu quan m’he posat a nacional en contra del vent (25 km/h) i deixant-me la vida pedalant en front de quan he donat mitja volta amb el vent a favor (42 km/h) podent experimentar la sensació d’anar acoplat... per tant! Mono superat J...


Això sí, després del fracàs d’entreno de bici, he hagut de baixar al gym per recuperar-ho d’alguna manera, avui l’estratègia de natació no seria fer sèries de 10 piscines, sinó fer els 1500 metres del tiron sense parar en cap moment! I així ha sigut, 60 piscines nonstop sumant 28’14’’ i genials sensacions a l’aigua... medi que mai m’havia apassionat però que actualment medi en el que em començo a trobar molt i molt bé J! Bona progressió, però encara amb marge de molta millora! GAS!

P.D: Aquest diumenge és la Cursa Bombers... i jo amb la parsimònia que em caracteritza vaig arribar tard a les inscripcions! Cap problema! Demà saltaré la tanca i au! A gaudir!


No hay comentarios:

Publicar un comentario