domingo, 8 de abril de 2012

Running... suma y sigue: Dissabte 07 d’ Abril de 2012

Dijous dia de descans, bueno no del tot, però tan poquet que no cal ni mentar-ho i ahir, divendres, em venia de gust una mica de natació, així que directe a la piscina! Segueixo reduint temps a les sèries i vaig sortir força content del gimnàs! En total 1500 metres dividits en 6 sèries de 10 piscines i sumant tres quarts d'hora de peses:

Avui dissabte m’he llevat tard, gaudint d'hores de son després de gaudir d'una bona nit ahir... a les 14:24 obria els ulls i m’esperava el dinar... avui tocava un dinar massa light i que després corrent he notat que no era prou per mi... necessito més pasta J jajaja! En fi, la idea d'avui no era córrer, però a les 5 he proposat de fer un partit de futbol als meus amics i la resposta no ha sigut altra que una negativa rotunda... Estem cansats no se que... todo pa ti, com qui sent ploure, així que a les 6 i mitja he sortit a córrer (així aprofito la posta de sol J)... Avui? Desnivell positiu! A pujaaaar!



Bona ruta avui, ha sigut la que tal i com vaig dir l’altre dia faria durant la setmana santa, sortint de Cabrils i pujant a la mutua, després cap a Cabrera al Castell de Burriac i tornant a Cabrils per la creu de Moncabrer, sumant en total 3 cims. Junt amb Sant Mateu dels cims més emblemàtics de per aquí els voltants, així que bona feina avui.


En alguns moments he hagut de pujar caminant... massa pendent en certs trams, per la resta, m’he notat una mica falto d’energia, sumo dos nits sortint i el dinar d’avui, així que tampoc em preocupa massa!


El tram més divertit? La pujada al Burriac mig escalant per pedres i sobretot les impressionants vistes des d’allà dalt i des de la creu... #enamoratdeCabrils J


Resum de la sortida: 13.6 km en 1h 28’ i prop de 850 metres de desnivell positiu acumulat. Sumant bones sensacions i vida... molta vida! 


P.D: L’anècdota d’avui ha estat quan estava contemplant la posta de sol a l’últim cim ja... m’arriba un whatsapp dient que els amics ja baixaven al bar a veure el barça... això de les vacances em descol·loca totalment! Així que he hagut de tornar a casa ràpidament, dutxeta i a gaudir de la segona part.

P.D.2: Cursa del Corte Inglés la setmana propera! Crec que hi haurà record de participació, jo tornaré a ser-hi per rebaixar el temps de fot dos anys... 1h 08’... fàcil fàcil J jajaja

P.D.3: Demà bici i seguidament un parell de dies de descans per recuperar glucogen! Després GAS!

2 comentarios: