lunes, 30 de abril de 2012

Road bike, una mica de “descans actiu”... BCN-Sitges: Diumenge 29 d’ Abril de 2012

Tal com vaig dir... avui no tocava altra cosa que tirada llarga de bici després de tants dies de quilòmetres acumulats de running, ja feia falta pujar a la bici i provar els acoples amb un entreno de qualitat! La ruta seria de Barcelona a Sitges per les costes del Garraf!

La nit anterior patia de que s’anul·lés la sortida, ja que a Cabrils estava caient una pluja impressionant, en algun moment inclús em vaig arribar a plantejar si sortir, ja que semblava impossible que l’endemà fes bon dia... Em poso a mirar la previsió per internet... sol i núvol... ok a dormir J ... La sorpresa va ser majúscula quan em vaig llevar i vaig obrir els porticons del balcó! Dia espectacular de sol sense núvols!


Punt de trobada a les 9:00 a plaça Espanya, així que quan sortia de casa em vaig trobar amb un munt de gent preparant les seves BTT, a Cabrils s’organitzava la Cabrilenca, una prova de mountain bike a la qual vaig arribar tard a les inscripcions i que es basa en una ruta de 20km i una altra de 40km per aquestes muntanyes que em conec tant i tant bé! 


Avui, a més, també, començava la Titan Desert... la farem algun dia? Sense dubte, sí! Ha de ser una aventura impresionant 600 km pel Sahara, dormint en jaimas i vivint experències úniques... En fi, sumar vida J

Arribo a les 9:02 a plaça Espanya i aquí no hi ha ningú, ja hauran marxat? Per si les mosques començo a tirar cap a Sitges fins que hi ha un moment que no se ben be per on seguir tirant, la veritat és que els cotxes per allà anaven a gas! Surto de la carretera i entro a facebook per trucar a aquesta gent, per saber per on es va... bé! En aquell moment em dono conta que havien canviat l’hora de quedada per la nit a les 9:30!... Gràcies... jajajaj... Els hi dic que m’esperin i tombo mitja volta, altre cop cap a plaça Espanya! Ara sí! Em trobo el grup i comencem la sortida, l’únic que jo amb 20 km més sobre les cames J

Efectivament, pel lloc creia que no es podia anar amb bici sí que es podia, així que prenem direcció Castelldefels i me’n recordo del Jorge... que per cert, està per aquí i encara no ens ha dit res... Seguim fent quilòmetres! Ara arribem a la rotonda just abans de les corbes del Garraf que havíem quedat amb en Carles! Gas amunt ara!


Em quedo sorprès, és maquíssima aquesta ruta, penya-segats i el mar picant fort contra ells, la carretera de corbes un goig amb la bici,... repetiré J... Un cop s’acaben les corbes ja hi som, arribem a Sitges i anem a la platja una estona! Bons moments!



Ens fem una foto de grup i directes a llao llao, a prendre un bon gelat i recuperar una mica d'energia, ja ens ho hem guanyat! jajaja

La tornada seria en solitari, ells es quedaven a dinar, així que podria imprimir el meu ritme i exprimir al màxim els acoples com no havia pogut fer abans... és que avui el ritme d’anada tampoc havia sigut criminal, no venien els pro’s! Gas de tornada a mitges molt bones, en alguns moments inclús a 40 km/h... Gaaaas! En poquet més d’hora i mitja ja estava a Barcelona J


Però un cop a Barcelona vaig patir de puto primo... en un moment em vaig despistar i... que passa quan treus els ulls de la carretera? Passen coses... En el meu cas em vaig menjar un bordillazo i roda a la merda! Es van foradar tant càmera com coberta! Així que a l’alçada de Gran Via 2, estava jo canviant la càmera nova i sabent que lo següent seria renovar ambdues cobertes, la veritat és que feia dies que ja tocava canviar-les, ara ja tinc l’excusa! Quina pena com ha quedat la coberta...



Resum de la sortida: 102 km en 4h 02’ a una velocitat mitja de 25.3 km/h i una màxima de 55.7 km/h... Sensacions brutals rodar acoplat, molt canvi J

P.D: Aquesta setmana farem alguna cosa de natació i últim running intens el dimecres... Després, esperarem fins el Trail de Cap de Creus de diumenge i a gaudir! Quines ganes!!! J

P.D.2: Repetiré sense dubte aquesta ruta... Molt i molt maca!


3 comentarios:

  1. Gran titan! Per les fotos sembla molt fina la ruta! A veure si em regalen una bici de carretera i començo a fotreli canya i et fundeixo d'una vegada jajaj.

    Abraçada

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I tant que sí Miki! M'estic fent amb una bona cartera de rutes que ja farem! Gaaas crack :)

      Eliminar
  2. La pregunta és... algun dia arribaràs a l'hora per inscriure't a alguna cursa?? ahahahhaa


    Enhorabona per la teva "espartanitat" i fins aviat!

    ResponderEliminar