viernes, 2 de marzo de 2012

Mountain bike... tres mesos després i Road bike improvisada: Dimecres 29 de Febrer i Dijous 1 de Març de 2012

Dimecres

L’última sortida va tenir com a resultat la luxació de la clavícula, però avui les coses serien diferents J... jo tenia clar que avui tocava mtb, però vaig esperar a coincidir amb l’Espel i que ell també m’ho digués... Bueno, pràcticament el vaig obligar a que em digués el que jo volia escoltar! Jajaja

Inflo rodes... després de 3 mesos estaven bastant chof... a donar-li als pedals! Em trobo fort des del començament, pujo amb primer plat i 5-6 marxa tota la pujada... també haig de dir que dos compis els hi vaig treure les pegatines jajaja encara em busquen J!!!


Pujada i pujada... passo pel lloc on em vaig lesionar i em marco el salt, avui bé per això! I vinga suma i sigue... més pujada fins arribar al mirador de Sant Mateu, un lloc que recomano especialment si esteu en les hores de la posta de sol... a mi que m’encanta, m’he quedat uns 20 minutets disfrutant d’un parell de mandarines i d’unes vistes genials. 


Ara toca tornar! I se’m fa fosc així que gaaaas! Torno a molt bon ritme, però no puc evitar parar i immortalitzar la imatge que poso ara... una passada de colors! Definitivament quan arribi a les muntanyes de Cabrils ja serà fosc completament, que hi farem... solstici d’hivern... tot i així recórrer la muntanya de nit, també m’agrada! Moltíssimes sensacions que també m’agrada experimentar!


Per finalitzar, última foto quan ja estic a Cabrils, perquè veieu que no us enganyo en que tornava de nit profunda ja! Ja només quedaven uns 4 km de baixada J


Ha sigut una ruta que ja em coneixia però amb alguna variació que ha sigut el toc improvisat que sempre busco, mai intento repetir al 100% les rutes i avui no seria una excepció!

Resum de la sortida: 22.1 km en 1h34’ i superant tots els possibles mal rotllos que em podien haver quedat amb la lesió, ja que la màxima ha sigut de 45.2 km/h. Ritme mig de pulsacions 146 bpm (s’ha de contar que vaig estar quasi 20 minutets observant la posta de sol).



Dijous

La intenció d’avui era baixar al gym, a la piscina i fer una mica de treball de peses de cames, em trobava una mica carregat de quàdriceps, però han sorgit una sèrie d’imprevistos i he hagut de portar el cotxe al mecànic... això sí! Amb la bici dins i preparat per tornar cap a casa amb ella J

Entrenament improvisat totalment, en el qual la majoria de temps ha sigut per la N-II i amb unes sensacions genials! Super bé de cames, ja que he anat voltant els 35 km/h durant tot el tram de nacional, inclús he arribat als 46.5 km/h J... una passada!


Que més dir... Cada cop em trobo millor i millor sobre la bici... i que se m’ha tornat a fer de nit, avui una mica més perillós ja que encara estava anant per la nacional... mecànic capullot! El tio tenia moltes ganes de parlar... jajaja

Resum de la sortida: 25 km en 1h6’ a una mitja de velocitat de 22.3 km/h però molt bèstia (per mi i el meu nivell) el tram de N-II.


P.D: Sort que avui no m’ha vist la poli perquè sinó hauria tornat amb una recepta cap a casa... hauria de començar a pensar sèriament el tema dels lúmens a la bici.

P.D.2: Aquest cap de setmana me’n vaig cap a Andorra! Tot suma J

2 comentarios:

  1. Vaya toru vaya toru... Realment m'estic replantejant si serà bo per la meva salut que sortim junts en mtb!!

    ResponderEliminar