viernes, 24 de febrero de 2012

Bike... 106 km: Dimecres 22 de Febrer de 2012

Única hora de classe de 8 a 9... així que tot el dia lliure per a mi J... perfecte per agafar la bici i fer una ruta llarga llarga... La intenció com ja vaig dir era fer Cabrils-Orrius-Vallès i Barcelona... Al final em va pillar per fer-ho al revés, així que preparo bicicleta, aigua, abric... Cabrils cap a baix fins a la N-II.


Bon ritme fins a Barcelona a mitja de 35 km/h, fort de cames i arribo amb la mateixa força al Tibidabo, pujant per la arrabassada pujant a un ritme al voltant dels 16 km/h... Molt content de la pujada, ja que tinc molt bones sensacions. Un cop a dalt, foto:


L'anada molt bé, però la tornada ja seria diferent... el que hauria d’haver fet és mitja volta i tornar pel mateix lloc... 38 km de me casa al Tibidabo més la tornada ja haurien fet els 80 més o menys que volia fer... en teoria la idea era fer entre 60 i 70 km, però els 80 ja m’anaven bé. Doncs no, el meu impuls és perdrem i descubrir nous camins, així vaig fer i ara l’objectiu era tornar pel Vallès fins a Òrrius, després creuar cap a Vilassar de Mar i, finalment, cap a Cabrils... Sobre la teoria es veia una ruta fàcil a primera vista... A la pràctica màxim desastre, ja que em vaig perdre per Sant Cugat i Cerdanyola del Vallès, i fins que no vaig arribar a Montcada direcció cap a Vilanova del Vallès no sabia quasi bé ni per on anava J. Episodi bastant majo quan em fico en una carretera i el cotxes comencen a córrer més del compte... Anava bé per aquella carretera sense arcen i amb els cotxes tan ràpid pel voltant? No ho tenia clar del tot així que vaig pillar la bicicleta i em vaig sortir saltant la valla lateral... Després vaig trobar cartells marcant Granollers... Per allà!


En fi, les hores passaven i els quilòmetres també... i les cames cada cop més trinxades... un cop al port d’Òrrius marcava 90 km i bufff... molt tullit pujant... poc a poc i pas a pas! Vamos va! Un cop a dalt màxima alegria i a abrigar-se perquè la baixada seria freda, bastant fred vaig passar!


Últims quilòmetres molta lluita i un bon dinar que m’esperava a l’arribada a casa... jajaja, així que la motivació ja simplement era el plat d’arròs J!!

Resum de la sortida: 106 km en 5h 7’ i més de 1500 metres de desnivell positiu acumulat a una mitja de pulsacions de 161 bpm i moltíssima energia consumida... 3300 kcal!

P.D: Després de dinar i reposar forces... tota la tarda mig descansant mig fent coses entre sofà i llit.


P.D.2: Avui m'he sentit màxim identificat amb la imatge següent...



3 comentarios:

  1. Estàs definitivament malalt!

    Si vols quan pugem a skiar en comptes de en cotxe vine en bici boig!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. se me'n va anar una mica de les mans si, entre que em vaig perdre i que havia de tornar a casa... ara controlare mes el tema :P

      Eliminar
    2. Ajajajja quantes vegades haurem sentit un "controlaré més el tema" o similar?? ajajaj

      Eliminar