jueves, 16 de febrero de 2012

Bike en solitari per Maresme + Trail Running Cabrilenc: Dimecres 15 i Dijous 16 de Febrer de 2012

Dimecres

No hi ha hagut sort amb l’horari del segon quadrimestre... però com sempre, s’ha de buscar la part positiva! Dimecres una única hora de classe de 8:00 a 9:00, així que em deixa tot el dia per realitzar bons entrenaments. Avui mateix he començat i m’he agafat la bicicleta a fer-me una de les rutes que ja em coneixia de per aquí.

El destí? Cabrils – Vilassar de Mar – Argentona – Dosrius – Canyamars i després una mica d’improvisació a fer un port de Canyamars a Llinars del Vallès i ja tornada cap a casa!

Suposo que m’he descarregat a base de pedalades la ràbia que m’ha fet el nou horari... amb moltes hores mortes durant el dia i, sobretot, amb un divendres carregat de classes que m’impediran disfrutar de moltes de les nits universitàries! Això no m’aturarà per això i alguna caurà, ho tinc molt clar J! Jajaja

En fi, sortida solitària entre 11h passades i prop de les 14h a un ritme bastant alt durant tota la sortida amb un vent bastant fort i un fred bastant enganyós, ja que m’he abrigat i he acabat passant calor, havent de descordar-me el windstopper i el maillot en les zones de màxim treball. He fet servir els consells de l’altre dia d’en Pintor, anant combinant plat gran amb plat petit (potència vs. cadència) i no m’ha anat pas malament.


Baixant del port, forçant la màquina amb el contaquilòmetres per superar els 60 km/h, al final 61 km/h, ja tenia ganes de saber les sensacions sobre la bicicleta a aquesta velocitat! No m'ha decepcionat! Sort que els he agafat ràpid perque venia una corba cabroneta seguidament on he hagut de reduir fins a uns 44 km/h! jajaja

Resum de la sortida: 50.4 km en 2h 5’, 650 metres de desnivell positiu acumulat i ritme mig de 24.1 km/h! En quant a pulsacions... 162 bpm de mitja! Molt content de com van evolucionant les coses.


Dijous

Avui dijous, venia una mica cansat, és el que té anar-se’n a dormir tard i no variar la hora de despertar-se... Primera hora de classe prefereixo no comentar massa, molta lluita contra mi mateix per aguantar... A la segona hora la cosa ha canviat! Assignatures d’aquelles que no tenen res a veure amb l’enginyeria però que et fan pensar en com està el món en el que vivim... molt interès i màxima energia recuperada! Després hores mortes... (gran horari de €@%!...) i per finalitzar, una assignatura que ha despertat més interès en mi del que m’imaginava! Pràcticament la única d’aquest quatri específica i amb molt bones expectatives!

Avui no pensava fer res per la tarda, però en Miki m’havia comentat que ell sí que faria alguna coseta i després de fotre una bona siesta d’una mica més d’un parell d’hores, no m’ho he pensat massa... Moments d’aquells en els que puges a l’habitació et canvies a roba d’esport, et calces les bambes, pulsòmetre, mandarina per entremig,... i que et dones conta del que estàs fent quan fas les primeres pases!


Sensacions genials avui! Tant i tant bones que el resultat quan he arribat a casa i l’he vist quasi ni me’l creia J... Emocions, sensacions, moments personals,... Començo a disfrutar i valorar moltíssim el trail running... rodejat de pistes de sorra, caminets frondosos, vegetació i una posta de sol impressionant, que la única cosa que et provoquen és que segueixis corrent!

Moments únics en els quals et trobes a tu mateix i poses en ordre tots els pensaments!

En fi, m’he tornat a superar en distància però, a més, amb un temps que si m’ho arribes a dir fa un any em riuria... Sensacions cada cop millors en el running... a vegades penso que ja no sabré córrer en pla i sobre pista... ja veurem!


Resum de la sortida: 17 km en 1h 20’ a un ritme mig de 4:45 minuts el quilòmetre i el millor de tot és que quasi bé tots els 15 km primers amb cert desnivell positiu, en total uns 400 de d+ acumulat! La baixada en els últims 2 km, bastant a gas. Segueixo tenint la sensació de que puc fer més i més! Això és bo! J


3 comentarios:

  1. Joder titooo estàs realment a topeeeeeeeeeeee!!

    No se que em fa més por, el "chechu-derrape" que pots fer a la corba anant a 60 km/h o el pedazo ritme de trail-running. Bé, bé, mola veure que quan torni a la vida real estaré moooooolt lluny i hi haurà moooooooolta feina per fer!


    Al GAS!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajaja ets un crack! quan tornis seguiras fundint, pero ja no de 10 minuts :) jajaja

      Eliminar
    2. Fundint... Voldràs dir a ritme d'ingestió de birres no??

      Yeeeeesshhhhh

      Eliminar