domingo, 5 de febrero de 2012

Bike en pla a la N-II... i fred!: Dissabte 4 de Febrer de 2012

En primera instància la sortida que s’anava a fer ocuparia una distància de 130 km i seria Barcelona-Blanes-Barcelona... una mica bogeria apuntar-me degut al nivell dels que anaven a anar enfront el meu! La meva idea era enganxar-me al grup a Cabrils i fer uns 50-60 km! Però res d’això ha passat ja que degut a la onada siberiana de fred extrem, ahir es va canviar ruta i horari... ara la sortida quedava aplaçada fins a les 10:30 del matí i amb un altre recorregut més curt.


Barcelona-Mataró-Barcelona! Perfecte per a mi, així que no vaig dubtar un instant a confirmar la meva assistència! A més... no volia perdre’m la nova bici d’en Buxeda... quina màquina més ben parida!


Temperatura 2ºC i punt de reunió de Meridiana, som poquets... la gent deu tenir por del fred... primers quilòmetres cremats per Barcelona, frenos i acceleracions... ai! els semàfors que pesats que són per la bici... tota l’estona bota fora i quan més o menys el pas és viable... gas! Clack, clack, clack... altre cop a clavar les cales! N-II, venia amb molta il·lusió de que no se m’escapés el peloton... però no ha sigut així, ja que per l’alçada de Masnou, rotonda i cotxes se m’han escapat i m’ha tocat lluitar sol... no sense abans haver fet un intent fallit d’agafar-los. Vinga lluita contra un vent acollonant de 37 km/h i contra el crono... estic a casa i encara me’n recordo del puto vent que feia... quina animalada! En fi, molta productivitat avui! Mitja de 33 km/h amb molt gasto energètic fins que me’ls he tornat a trobar a Cabrera de Mar, que s’havien parat a fer un parell de fotos pocs minuts abans de que arribés jo (paren pensant que estava més enrere J jajaja les cames van millorant!), em diuen que segueixi fins a Mataró i em faig els últims quilòmetres sol, però líder del grup!! Jajaja Em paro just abans de l’estació de tren... M’he abrigat tant, que tinc una calor insuportable! Em trec paravents i em descordo Maillot i jersei, bec aigua i espero a que arribin! Una estoneta més a ritme baix i ens parem a prendre algu a un bar (no pensem malament, jo una Cocacola! J)... moments que valen la pena!


Reiniciem la tornada cap a Barcelona, ara faríem marxa en fila d’un i cada 300 metres el primer passaria al final, durant 10 km mitges en torn als 40-45 km/h, una passada que quan em toca a mi ser el casc vermell, també pugui mantenir el ritme! Bé, bé... però el gasto energètic cada cop es més gran i rebento! Jajajaj Segueixo intentant però ni de puta conya puc seguir aquells ritmes infernals, màxima agafada de 53,3 km/h, com no, en el moment en que en Buxeda i el seu nou sable anaven al capdavant! Començo a quedar-me enrere i en Ferran Pintor es queda i m’acompanya en els últims quilòmetres d’esforç, gran persona! Anem parlant i ell em va incitant a fotre-li més, però els meus intents de tornar a pujar-me no prosperen i la meva mitja es queda en els 27 km/h! Xino, xano... recuperem al grup a Sant Adrià i ja els últims quilòmetres els faria lluitant contra les cames amb un merescut descans quan he arribat a casa!


Resum de la sortida: 67 km en 2h 45’ i moooolta energia cremada, més de 2000 kcal, no m’estranya!. Màxima de 53,3 km/h en pla i una molt bona mitja durant el trajecte de N-II! I sobretot... sensacions boníssimes, tot i quedar-me enrere, vaig millorant amb una progressió molt alta, en breus em tindran allà futent-li com el que més! jajaja

P.D: Bons consells d’en Pintor que me’ls apunto bé per tenir presents en el futur proper, sempre un grau més d’experiència quan torno a casa d’una sortida amb el club!


1 comentario: