martes, 21 de febrero de 2012

Posant les coses en ordre i preparant el quatrimestre: Dimarts 21 de Febrer de 2012

Ja ha passat setmana i mitja d’ençà que ha començat el segon quatrimestre i recta final de la carrera... The final countdown... Avui tocava començar a preparar les coses ja per enllestir amb èxit la cloenda!

El curs actual no és massa complicat, però sí que porto unes bones arracades d’anys anteriors, càlcul digital, màquines elèctriques i teoria de circuits, dures com ningunes, a més de que començo el PFC en breus! No m’ho prenc ni amb por ni amb desànims, sinó amb ganes i motivació, ja que veig el final tan desitjat molt a prop, més o menys com l’sprint que et marques durant l’últim quilòmetre d’una cursa així ho farem, arribarem cansats però satisfets! 

Tema esport... diumenge vaig fer treball de pes, volia provar-me ja al 100% el ombro i bons resultats, ja que em vaig carregar a muerte de pes i el ombro no em va trair! Puc confirmar que això ja és aigua passada i que a part d’un bultet a la clavícula, així que ja no tornaré a parlar més de la lesió, capítol completament acabat i absolutament recuperat amb èxit!

Ahir dilluns, tocava aigua! No és el que més m’agrada però tampoc em desagrada, a més començo a trobar-li el punt. En fi, pretenia fer 1500 metres, però quan anava per la piscina 58 vaig dir va seguiré fins a la 80 i així va ser J, vaig fer un intent de seguir fins a la 100 però bé, diguem que ho vaig deixar córrer... jajaja... En total 2000 metres en 43 minutets, queda millorar una mica, però bastant bé!

Si tot va bé, demà agafo la bicicleta i buscaré una ruta nova d'uns 60-70 km... la intenció és fer el port d'Orrius i anar pel Vallès fins al Tibidabo, després la tornada per nacional fins a Cabrils... aquesta és la idea, ara a veure si no em perdo... jajaja... també depen de si acabo aviat de la uni i tinc suficient temps, ja que si veig que se'm farà fosc ruta alternativa i au.

P.D: Avui m’han aparegut les agulletes als braços del diumenge... jajajaja... Bueno podrien haver sigut més bèsties amb la canya que li vaig fotre al ombro! Àcid làctic... Gaaaas!

1 comentario:

  1. Ajajajajja gaaaaaaasss a l'àcid lactic!!!


    Quan vingui pel Març avera si li faig la posta a punt a la bici, i em marco uns bons collseroles!



    A tope a tope!!!

    ResponderEliminar