miércoles, 15 de agosto de 2012

Closed for vacation – Dimecres 15 d’Agost de 2012


El temps passa ràpid, encara estic amb el regust de l'última pujada cap a la Costa Brava per celebrar el cumple d'en Miki quan ja prenen vida els plans de passar uns dies altre cop allà! Cap de setmana molt bèstia el passat i que, tret d'una sèrie d'incidents com mòbils que volen bussejar i vidres amb mala baba, va estar prou bé, concloent la nit amb uns llarguets cap a la plataforma del Cap Sa Sal, mentre el sol sortia!



Tanco la parada durant uns dies, toca reposar i deixar que el cos assimili bé tota la càrrega i volums efectuats! Dies programats amb els amics per seguir sumant vida, però d’una altra manera J! Aquesta tarda pujo fins diumenge a passar uns dies d’ensomni a Can Espel!!! Em fa l’efecte que serà un enllaç constant de postes de sol i albades, suposo que seguirem l’estela de veure-les des de la plataforma!


En clau entrenament, ja queda just un meset, 30 dies pel Sailfish Half Triatló de Berga i encara em ressonen constantment unes paraules... “Tot el que no hagis fet fins un mes abans del half, ja no servirà de res!”, paraules del meu amic Roger que m’han motivat durant tots aquests dies anteriors a superar-me poc a poc!

Així és! Les cartes estan sobre la taula i crec que tinc bona mà! M’hi vaig posar molt seriosament a la tornada de Berlin per agafar el to i la preparació suficient, sumant una bona quantitat de quilòmetres i ara... ara només em queda esperar que sigui prou per poder ser finisher!

Suma acumulada en els 27 dies des de la tornada de Berlin:


En resum, aquest últim mes ha sigut una conseqüència i cúmul d’entrenaments i bones experiències, superant les pors que em significaven el half ironman i que ja està a la volta de la cantonada... em sento prou fort per acabar de nadar, marcar un bon temps a la bicicleta i concloure una mitja marató, com mai he fet J


P.D: A la tornada començarà l’etapa del tapering! Tocarà començar a afluixar en volums i ritmes d’entrenament, però sobretot, tocarà posar-se seriosament amb la última assignatura que em queda... Això, provablement serà el més dur! 


2 comentarios:

  1. Yeeeesssss gas amb sailfish!

    Grans dies i grans festoteees!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. la paraula "gran" no se si descriu tots aquests dies, es queda molt i molt petita!!! jajaja

      abraçada Espel! Fins molt aviat :)

      Eliminar