sábado, 11 de agosto de 2012

Ja ha arribat el cap de setmana de descans, ben merescut! – Dissabte 11 d’Agost de 2012


Tal i com vaig dir, em reservava aquest cap de setmana de descans absolut, és el cumpleanys d'en Miki i ho celebrarem fort, això sí, per compensar-ho han sigut un total de 7 dies nonstop d’entrenament i superació! Descans merescut per tornar-hi dilluns amb molta més força i energies renovades J! No hi ha treta!

Adjunto els 3 entrenaments que segueixen els 4 de l’últim post:

Dimecres 08:

Ahir vaig nadar i gym, així que avui he pensat que podria seguir en els dies que queden el mateix trajecte d’entrenaments però a la inversa... si vaig fer bike + run + bike + swim, començar altre cop per nadar i tornar enrere! 

M'ho prenc amb la calma i començo el dia a la platja J, que sempre va bé relaxar-se amb el plàcid so del trencament de les onades... a la tarda ja farem feina.

Cap al gimnàs! Mentre em col·loco el banyador... no sé si tindré bones sensacions avui, em fa una mica de mal tot el cos! Cap problema, em sobreposo ràpidament, començo a nadar i gas!

En total, tirada llarga de 2000 metres en 37’ 46’’, molt i molt bé J, després em passo 45’ per la sala de politges, màquines i pes lliure, avui aquesta fase costa més, però, també la completo, un dia més a la butxaca!


Dijous 09:

Avui... Run! Parlant amb Espel, de manera impulsiva li dic “Vaig a pujar el Burriac!”, no solc tirar-me enrere, em calço les minimal i a pujar desnivell!


Sortida coneguda, però aprofito i m’hi vaig fixant per intentar assabentar-me del circuit de la cursa del 8 de setembre, més o menys me’n faig una idea... serà durota de collons!

Un cop a dalt, me’n hi quedo una estona contemplant els pobles que queden als meus peus i mirant el mar en l’horitzó... aquests moments no tenen preu, crec que són el que més m’enganxen, els gaudeixo com un nen amb joguines noves J!


Baixada i cap a casa, sortida curta però intensa.


Resum de la sortida: 11 km en 1h 8’ i un total de 800 metres de desnivell positiu acumulat! Molt bones sensacions corrents, aquells dolors interns que m’apareixien fa molt de temps al genoll, s’han esvaït en la seva totalitat i ja mai apareixen, suposo que el minimal fa la seva feina i la musculatura absorbeix les vibracions dels impactes!



Divendres 10:

Està molt clar que avui agafaré la bicicleta... com m’agrada! Per posar-hi més èpica, degut a que estaré dos dies de descans, per què no anar més lluny que mai? Ja sabeu la resposta! Avui el destí es posa a Tossa de Mar J.

La N-II es bastant monòtona, bastant avorrida fins que no comences a arribar a Arenys de Mar, quan ja es veuen uns quants penyasegats plens de roca i verd, comença a agafar un aire a les costes del Garraf que tant m’agraden! Bufa un vent inaprofitable tant per l’anada com per la tornada i que, a sobre, va oferint la seva resistència, cap problema, ja tinc cames per sobreposar-m’hi i vaig a un ritme de pedalada, una mica més baix del que tocaria si no hi hagués vent, però molt i molt constant!


Em presento a Blanes en 80 minuts i a Lloret de Mar en 90 minuts... Bon ritme! Ara toca passar de llarg cap a Tossa, ruta nova per a mi així que haig d'anar seguint els cartells que indiquen el camí, però en un moment s'acaben les indicacions i només s’indiquen hotels, hostals i càmpings (guirilandia total)... al cap d’una estona i seguint el meu sentit de l'orientació tornen les indicacions cap a Tossa de Mar! Comencen les corbes amb desnivell! Allà veig a un tio amb bicicleta, que va tranquil·lament, l’avanço (aquests piques m’encanten) i el tio se’m posa a roda... jajaja! Ho tindrà complicat, perquè estic amb força i començo a tirar enmig de la pujada! El tio suporta el ritme durant un minutet i quan jo quasi anava a cedir miro enrere i ja el veig a Pekin! J Grande, ja no cedeixo ni de conya, injecció de moral!! 

Quan faig parada a un mirador, ja per donar mitja volta, bec aigua, faig fotos, i quan em disposo a pujar a la bici i tornar el veig que passa (suposo que li ha passat factura el pique), jo amb un somriure li faig el gest de OK amb la mà (cercle amb polze i l’índex i els altres 3 dits aixecats) que tant coneixeu i ell em respon amb un somriure també, i com amb una salutació militar tocant-se el casc! Moments que molen! Moments que sense paraules es diuen moltes coses J


Tornada cap a casa ja, ja acabaré la ruta un altre dia! Que avui tinc una mica de pressa! Parada tècnica a una gasolinera per repostar (powerade i agua fresca per recarregar els bidons) i a imprimir un bon ritme de tornada cap a Cabrils, gas!


Resum de la sortida: 112.4 km en 3h 46’ a una mitja de 30 km/h i desnivell positiu acumulat una mica més de 900 metres, començo a sentir-me molt fort sobre la bicicleta i això em posa content J!


P.D: Ara a celebrar el cumpleanys d’en Miki! Tinc ganes de veure'us, Miki, Valero i Espel, després de dinar rumb cap al Cap Sa Sal i caurà partidillo de futbol platja pre-party (sí sí, en teoria començava el cap de setmana de descans absolut... però no puc dir que no J) i a la nit bon sopar + festa! El millor entrenament!


P.D.2: Enamorat de Cabrils! 


1 comentario:

  1. Ajajjajajajja molt gran l'explicació de com és el gest d'OK ajajja "cercle i tres dits..."


    Grandeeee, intenta no morir molt aquesta setmana que quan tornis a venir aquí ho hem de petar ben foooorrt!

    ResponderEliminar