miércoles, 1 de agosto de 2012

Parada al Circuit de Catalunya per una bona causa! – Dissabte 28 de Juliol de 2012


La suma de moltes coses petites faran un molt! Amb aquesta premissa vaig fent poc a poc!


Dijous, després dels últims dies amb tanta aigua, tocava posar els peus a terra ferma... i jo sabent el que em costa posar-me a córrer, ja vaig fer feina a la barbacoa del dia anterior quedant amb en Carlos al km 0 de la carretera de les aigües per la tarda. Això sí! No m'hi vaig poder resistir i seria el meu segon entrenament del dia... al matí no va caure altra cosa que una mica de ciclisme amb l’objectiu de sumar metres de desnivell positiu acumulat entre les dues sessions! Objectiu aconseguit, ja que entre el bike del matí i el running de la tarda van ser uns 1800 metres J



Divendres, tocava fer de suport a en Miki, presentava el seu PFC i la veritat és que volia que no es trobés sol en aquell moment! Presentació i entrega complertes amb èxit i ja torna a ser lliure per fer mal! Fem una birreta de celebració uns quants, entre ells en Carlos i en Basilio! Grandes els dos! Després d’això gas cap a casa a dinar i cap a la platja per compartir més moments amb en Basilio i en Miki. A la platja però, no vaig baixar sol i la bici aguardava al cotxe... ja que avui faria acte de presència a l’event benèfic que havia organitzat en Pep Sànchez i en el qual havia de fer 1000 km nonstop al Circuit de Montmeló durant 40 hores, tots els beneficis destinats a una organització que investiga cures al síndrome de Dent! Jo no m'hi vaig poder resistir tampoc, uns quants quilòmetres pel Circuit!


A les 17:15 ja estava al Circuit i es respirava un gran ambient, tot els companys del Team per allà, en Pep una mica nerviós i concentrat pel que havia d’afrontar en pocs minuts,... en fi! Que després de saludar a la gent, vaig trigar poc a canviar-me i a posar la bicicleta a punt! Moltíssimes ganes de començar a rodar pel Circuit! A més a més... Ja havia parlat amb la persona adequada perquè després em deixés provar una bicicleta de triatló... Bastant impacient J


Tret de sortida! Comença el repte i comencem a rodar... Jo per variar, tornava a experències passades i havia comès el gran error que sempre em persegueix! Amb les presses de sortir de casa, m’havia deixat els bidons a la nevera i el sol picava amb força! Amb aquell panorama ja aguantaria el que fes falta, però sense forçar-me en excés! Mola bastant, conèixer-se el Circuit de memòria de tantes vegades haver vist el motociclisme, i ara ser protagonista sobre la pista! També haig de dir que hi ha pujadeta, uns 75 metres de desnivell positiu acumulat per cada volta! Rodant molt i molt ràpid, no sé si per la motivació del moment o perquè les cames van aprenent, o ambdues coses! Gas!!!


Aquest és el perfil altitud/velocitat d'una volta al Circuit:


El moment i l'ocasió va provocar que allargués i allargués al Circuit! Se’m van fer les 21 passades... M’esperaven per sopar a les 21:30! Bastant impresentable per arribar tard, però vaig intentar solucionar fundint cap a casa a dutxar-me i arribar al sopar l'abans possible! A les 22 i molt poquet seia a la taula i fèiem uns riures amb bona gent: Jorge, Basilio, Guillem, Miki, Núria, Arnau, Karim i Mario! La meva intenció era tornar al Circuit després però entre una cosa i una altra... ejem... vam allargar fort i com també gaudeixo molt d’aquests grans moments fora de l’esport, ni era plan ni em venia de gust marxar! En resum, em plantava a casa sobre les 5 del matí i amb una son important, així que ni em plantejo anar al Circuit a roda! Directe al llit... El meu cos ho agrairà! L’endemà, dissabte, serà un altre dia, si puc ja aniré a rodar, però és més primordial quedar amb en Miki per veure com pugem a l’Estartit i fer la travessa diumenge!


Dijouss 26:

Bike: 45 km en 1h 52’ i un total de 1050 metres desnivell positiu acumulat. Pujada i baixada per les dues bandes del Coll de Sant Bartomeu!

Run: 12.5 km en 1h 20’ i un total de 700 metres de desnivell positiu acumulat. Bon running amb en Carlos, tot i que estava una mica trinxat del matí, va anar prou bé! Camins nous a la butxaca i bones imatges!



Divendres 27:

Bike: 52 km al Circuit de Catalunya, una passada! Molt bones sensacions rodant a una mitja de 33 km/h! Molt contentot d’haver provat la bicicleta de triatló, mola, és diferent! La veritat és que una experiència viscuda molt bona, la quantitat i la qualitat de gent que es mobilitza per una causa solidària no té preu! Molt grans tots J




P.D: Demà penjo entrada del resum de la travessa i de la locura efectuada!



2 comentarios:

  1. estàs molt dins!

    Gràcies pel suport PFCero!

    Estàs bastant folleti amb el maillot aquest! jajajajjaj

    Abraçada

    ResponderEliminar
  2. mmmmm Miki no sé si et perdonaré això de que comentis abans que jo... bueno t'ho perdono perquè lo de folleti em fa molta gracia! ajajajaj


    Que estrany que t'oblidis els bidons...
    :P


    Mola rodar a Montmeló!

    Fins aviatt

    ResponderEliminar