viernes, 3 de agosto de 2012

Sense fre ni pausa a 45 dies pel Sailfish – Divendres 03 d’Agost de 2012


Retornat ja de la travessa, el dilluns me’l vaig prendre de descans merescut, crec que serà un dia que hi aniré tornant de tant en tant, un dia per recordar sense cap tipus de dubte! Pel que fa al descans, es tracta de dies que van sorgint segons les circumstàncies i que més o menys ja són els dos a la setmana que em vaig marcar en un principi, dies molt bàsics per recuperar i tornar-hi al matí següent amb totes les forces necessàries!



Dimarts 31:

Vaig agafar la bicicleta amb la única idea de pujar i pujar... recordava una ruta d’un amic pujant per Arenys de Munt i després seguir pujant cap a Sant Celoni! Bé, no em costa massa provar noves rutes, així que, tot i només saber aquests llocs claus per on havia de passar, m’hi embarco ràpid a allò desconegut! Tot anava anant bé, les cames bé, la ruta prou maca entre els Parcs Naturals del Montnegre i el Corredor i el Montseny, algun dia allargaré cap allà, són només una micona més de quilòmetres!


Al que anava... Agafant C-35 direcció Llinars de Vallès, punxada a la roda del darrera bastant important... En aquells moments recordo que, efectivament, la càmera que duc de recanvi, no és altra que la de la última punxada i que encara no l'havia canviada per una de nova... A més a més, ja feia un parell de sortides que hi pensava en això, però ho anava deixat i mira... “Primo!” Amb totes i cada una de les lletres!... Em trobo tirat a una carretera comarcal, caminant cap al poble més proper amb la bici a la mà, sense esperances de trobar cap botiga oberta de bicicletes (eren més o menys les 13:00 passades)... La sort però comença a canviar quan portava un parell de minuts caminant, sorpresa! Un cotxe es para i em pregunta si necessito que em porti a algun lloc... El món encara no està perdut, queda gent bona J! Li dic que si coneix alguna tenda de bicicletes per aquí, que estaria molt agraït d’anar-hi cap allà! Bicicleta al cotxe, posem rumb cap allà i mentrestant anem xerrant, no em sorprèn el fet de que em comenti havia sigut un antic ciclista, però que ara per una sèrie de raons ja no podia sortir amb la bici! En fi, un tio gran!

Per més casualitat encara... la tenda està oberta! Descarreguem, li torno a agrair les molèsties i cap dins! Resulta que el de la tenda s’havia quedat una estona més per encara no ho se per què, però no m’ho vaig preguntar massa, pura sort per mi! Compro un parell de càmeres, una per si les mosques, faig el canvi i gas! A la tornada queda un altre pic més que uneix Llinars amb Dosrius i la resta baixada J.


Resum de la sortida: 80 km en 3h 28’ sumats tots els contratemps, així que en el fons prou bé, bona mitja! Sumats 1100 metres de desnivell positiu acumulat i una nova ruta que m’obre les portes cap al Montseny J


Dimecres 1:

Avui toca running intens! Trail amb molts metres de pujada i baixada, s’han d’aprofitar bé les muntanyes de Cabrils J, sobretot pensant en clau BurriacAtac, que no m’oblido pas, una setmaneta abans del Sailfish!


Poques coses a dir, dia nuvolat, bastant lletjot, però prenent avantatge del aire fresc que corria i que em va acompanyar durant tota l’estona! Ruta coneguda, a mitges, plena de vida, vegetació i corriols!


Resum de la sortida: 15.5 km en 1h 34’ i un total de 1050 metres de desnivell positiu acumulat! Boníssim entrenament, tirant i tirant inclòs quan ja estava cansat, molt bones sensacions!


Dijous 2:

Bike, run,... que queda? Sí! Avui a la piscina! La idea era fer un doble entrenament combinant aigua amb alguna cosa més, però no vaig trobar les hores suficients, així que vaig allargar la sessió de natació! En total 3 tirades de 40 piscines cada una, sumant els 3000 metres pertinents! Content, em trobo com a peix a l’aigua en aquest sentit (mai millor dit) i gaudeixo nadant, què més puc demanar? Content, també perquè un cop portava els 3000 metres, encara podia haver allargat més, llàstima que les hores del dia siguin limitades! Un altre dia més i millor J



P.D: Com m’ha dit en Miki avui... Eric binòmic! M'ha fet bastanta gràcia, i com bé indica la denominació... no podia faltar l’espurna que ho completa tot, una bona cloenda a Sutton ahir i corresponent dia descans total avui! La cosa no para però, demà sortida de bicicleta cap a Sitges, anada passant pel Ratpenat i la tornada per les costes de Garraf! Serà dur, si més no, també ruta maquíssima! Sumarem vida demà J



1 comentario: